Tahto Ratkaisee

August 10, 2017

Tahto ratkaisee jokaisen ongelma, omalla koostumuksella ja maulla ja ihanalla valikoimalla.
Tahto on siinä ihailuttavaa on se että ne ovat miettineet tosi tarkasti sitä että sitä voi nauttia missä vain ja milloin vain ! esim. itse syön/juon Tahto aina

Aamupalan kanssa Smoothie:n kanssa tai semmoisena miten se on tai välipalana yleensä olen silloin työssä niin otan juotavaksi Tahto joka on helppo samalla olla työpaikalla kun samalla nauttia Tahtosta ja parasta siinä on se että se on enemmän proteiinia ja vähän sokeria, mutta se on täyttä makua ja ihana maut.



Välipala juoma on minun suosikki juoma kun olen just työssä ja iski pientä nälkä ja haluan virkistystä, vaikka kahvi vieressäni niin kyllä Tahto on etusialla koska sillä saan nälän pois ja täytän minun mieltä ja elimistöni hyvällä proteiini lähdeillä ja täyttävällä maulla josta sen jälkeen jaksan enemmän tehdä työtä ja virkistynyt kaikkien tavoilla,

Tutustu enemmän Tahton oma Välipala valikoimaan : Lue tästä.



Nyt ymmärsitte miksi sanoin että käytän Tahto paljon, koska niillä on aamupalasta, välipalasta, saliin ja yöpalana ja sitä voi syödä tai juoda missä vain ja maku on taivallista !

Itse olen juonut paljon BCAA juomia aika paljon ja melko kaikissa maistuu sitä BCAA sitä paha makua tai ns. jälkimakua, mutta tässä on just sitä pirtelöä maku ja ei ole yhtään mitään paha jälkimakua vaan se on niin ihana että juon sitä välillä jopa näin vaan ilman tarvitse käydä salilla koska sen maku on niin wow että ei sanat oikeastaan pysty selittämään.

Itse en tykkää yhtään banaani suklaa yhdistelmä, mutta tätä join aluksi niin varovaisempi mutta heti kun join niin rakastuin että piti juoda heti perään toisen.

Ja tässä BCAA :lla on oma 3 erilaista makua ja kaikki on niin ihailuttavaa ja niitä voit ihailla kun painat tästä : Tutustu BCAA

Itse juon aina ennen sali ja salin jälkeen tai välillä kun olen väsähtänyt ja pitkä päivä tiedossa niin nautin 1-2 kertaa päivässä

Tahtossa on hyvä puoli se että siinä ei ole melko yhtään rasvaa ja kaikki tuotteet ovat laktoositonta joten ei ole syytä olla juomatta tai syömättä Tahto.

17 comments:

  1. Great, where I can buy these ?

    ReplyDelete
  2. Näyttää niin hyvältä että mistä noita voi saada ?

    ReplyDelete
  3. Näyttää tosi hyvältä !

    ReplyDelete
  4. Mietin vaan että onko välipalajuoma paksun oloista? Itse tykkään hyvin kevyeistä juomista.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itse olen sama mieltä mutta itse tänään kokeilin ja oli aika mehukasta ja täyttävä ��

      Delete
  5. nuo löytyy ruokakaupasta, itse maistoin pari ja tykkäsin tosi paljon.

    ReplyDelete
  6. I have to say that that looks so good I want it to hit the market here in Estonia!

    ReplyDelete
  7. Nuo on just hyviä :-) itse tykkään passion hedelmästä

    ReplyDelete
  8. Brother, you have to show me from where I can get these drinks !

    ReplyDelete
  9. Itse syön näitä työpaikalla ja vatsa tykkää .

    ReplyDelete
  10. Näyttää ja maistuu erittäin hyvältä!

    ReplyDelete
  11. BCAA oli tosi hyvänmakuinen ja join 3 kpl maun takia vain.

    ReplyDelete
  12. Kalle Savolainen14 August, 2017 15:05

    Tuo mulle pari kouluun huomenna :)

    ReplyDelete
  13. hei, nämä on minulle ihan uutta tavaraa. mä koen ongelmia ruokavalioni kanssa ja aika useasti vatsa ei kauheesti tykkää mitä syön. olen miettinyt vaihtaa ruokavalioni kevyempään:) Olen menossa tänään ruokaostoksille niin yritän saada käsiini tahdon tuotteista jotain sopivaa !

    ReplyDelete
  14. hei, nämä on minulle ihan uutta tavaraa. mä koen ongelmia ruokavalioni kanssa ja aika useasti vatsa ei kauheesti tykkää mitä syön. olen miettinyt vaihtaa ruokavalioni kevyempään:) Olen menossa tänään ruokaostoksille niin yritän saada käsiini tahdon tuotteista jotain sopivaa !

    ReplyDelete
  15. Onko tahtolla laktoosittomat tuotteet?

    ReplyDelete

© SAGRTEAM ALL RIGHTS RESERVED . Powered by Blogger.