Onepiece

Towel Jumpsuit Grey - 89€

Se oli minulle iso kunnia tehdä pientä yhteistyötä Onepiece:n kanssa ja tuotteet olivat ihania ja täydellistä. Tuotteet hinnastaan ja ladustaan on kohillaan ja ihanin juttu tuotteessa on se että vaikka tuotteen tarkoitus olla semmoinen rento kodikas pyyhen materiaalinen mutta itse käytän sitä kyllä ihan jopa kun menen juoksemaan eli lenkille tai reipas kävelyä.

Ainut negatiivinen puoli siinä oli se että kun tuotteet piti tulla kotiin asti niin tuotteet tulivat lähin DHL paikkaan ja siletä minun piti noutaa joten en tiiä ketä täällä minä syytän, mutta muuten kaikki sujui ihanasti ja pikainen toimitus oli... itse sain lippis, 2x haalareita yksi on tätä mitä näette kuvassa ja toinen oli naisten versio joka meni minun naiselleni ja collagehousut ja kaikki näytti ihanalta ja tykkäsin tosi paljon ...

  • Oman arvostusta
  • Laatu : 8/10
  • Hinta : 7/10
  • Koko : 10/10
  • Toimitus : 8/10 (miinusta vaan siitä tilanteesta josta selitin )

Itse vaikka sain näitä kaikkia ilmateeksi niin kuin kaikki muut tavarat niin, mutta olen kumminkin aika rehellinen ja kerron suoraan ja ajon selittää miksi näin arvostusta annan.

laatu oli hyvä mutta verrattuna siihen hintaan olisi pitänyt vähän parantaa laatua vaikka se on ihanan tunnetta ja tykkään mutta pari ylimääräistä lankaa piti itse leikkaa pois.

Hinnasta puhuen niin hinta on vähän kallista kun miettii että sitä mitä täällä hetkellä puen on 89€ josta minun mielestä että vaikka hinta on kohillaan mutta se olisi vähän parempi jos parikympistä menisi alaspäin... ja sen takia täällä minä annan teille alennusta jotta saan minun ihanat lukijat ilahtumaan elikkä nappa itsellesi tästä 15% alennusta käyttämällä : SAGRTEAM15 koodia ja älä huoli aina löytyy tarjouksia joten älä huoli minun kanssa tarjoukset ei ikinä loppu.

Koko oli täydellinen eli eli M koko on suomen M koko jne .. ei mitään pelko.

Toimitus oli ainut miinusta ja syytän jompaankumpaan mutta muuten oli nopea toimitus ja postitus oli siistiä.

Racer Pant YELLOW - 69€ ja Logo Cap Snapback White -29€

10 comments:

  1. Toi on niin cool

    ReplyDelete
  2. Kiitoksia paljon koodista.

    ReplyDelete
  3. Ne on vähän kalliit ja ihana että olet rehellinen ja kerrot suoraan

    ReplyDelete
  4. Matti Korhonen21 May, 2018 14:50

    Khyll!!!

    ReplyDelete
  5. Tykkään rehellisistö arvosteluista ❤️ Ja tää on yks niistä! Näyttää kyllä mukavalta tuo pyyhemäinen jumpsuit!

    ReplyDelete
  6. Bro you killed it

    ReplyDelete
  7. Carrera bro

    ReplyDelete
  8. When are you going to post a new blogpost ? We've waiting

    ReplyDelete

© SAGRTEAM ALL RIGHTS RESERVED . Powered by Blogger.