VOLT

December 17, 2016

Featuring : Sauvage Eau De Toilette Dior & Yale Sweater by Wood Wood

Suomeen tuli lokakuussa 2016 Volt kauppa nimeltään joka on Norjalainen ketju joka avasi ensimmäiset kaupat Helsingissä Kampissa, Itiksessä ja Iso Omenassa eli se tarkoittaa tietysti että suomessa niitä on pelkkä 3 kauppa... toivotaan niitä lisää on tulossa koska meille miehellä ei ole kovin paljon semmosia kauppoja mistä voi saadaa laadukaita tuotteita niinkuin kovat brändit ja siistit vaateet että ei ole mikään perus... Ymärätte mitä meinaan ilman tuon tietty vaatee kauppa esiin.

VOLT on suunnattu nuoremmille, muotitietoisille miehille. Ketjulla on Norjassa ja Ruotsissa noin 90 liikettä.

  • Volt kuuluu Varner-Gruppeniin, jonka brändejä ovat muun muassa Dressmann, Carlings, Cubus ja BikBok. Varner-Gruppen on yksi Skandinavian suurimmista vaatetusalan yrityksistä. Yhtiöllä on 1500 liikettä kahdeksassa maassa ja lähes 11 000 työntekijää. Yritys on perustettu 1962. Se on perheyhtiö, jonka omistaa nyt toinen ja kolmas sukupolvi. 
Itse olin odottanut jo vuosia semmosta kauppa että avaisi suomessa, ja vihdoinkin pitkän odotuksen jälkeen aukesi oikea kauppa minulle.
Itse olen malli ja rakastan tyyliä ja seuran paljon ulkomaalaisia tyyliä ja seuraan paljon Inistan kautta paljon mies mallia jolla on tosi tyylikäitä vaateita ja asusteet jne, mutta suomessa se ei ollut saatavilla kun pelkkä tilamalla koneen kautta ja sitä minä itse en harrasta yhtään ja varsinkin vaateiden kanssa, koska minä itse en tykkää osta vaateita ja maksan siitä jos en ole nähnyt enkä ole sovitttanut jotta olen 100% varma siitä ja nyt Volt toi just oikea tyyliin ja onneksi asun ihan pk-seudulla eli kolme kauppa ovat minulle tosi lähellä joten ei ole mitään ongelmia onneksi.

Tänään menin hakee pois Wood Wood villapaita, Täydellinen valinta siihen joka rakastaa pehmeän villapaitan ja rakastaa lämmintä ja kotoisa olon niin oikea valinta olisi Wood Wood villapaita, koska niiden villapaidat ovat laadukaita, kestävät, hyvät ja pehmeät ja toki kun kerrankin on laadukaita niin se meinaa kyllä samalla kestävät joten siitä ei tarvi huolehtia.. Volt Iso Omenassa oli muutama kun menin tänään hakemaan omani L koko joka oli viimeinen kpl siellä jäi minun muistakseni 2 kpl XL ja 3 kpl M koko joten nopeat syövät hitaat vai mitä ? 

No comments:

© SAGRTEAM ALL RIGHTS RESERVED . Powered by Blogger.