BRIXTON MESSER

December 15, 2016
Featuring : Brixton hat - Carlings 
Itse rakastan hattuja ja en ole löytänyt sopiva hattu minulle...semmoinen siisti miehekäs hattu, mutta kun kävin Carlings :ssa 2 viikkoa sitten niin löysin sitä mitä olen etsinnyt jo kymmeniä vuosia sitten... Brixton hattu josta linkistä voit klikkaa kuvan alapuolella ja ruskea väri näköjään on loppunut mutta harmaan värinen on yhtä täydellinen väri ja ihanaa väri... hinta minun mielestä on tosi sopiva siihen mitä se on ja laatu on täydellinen ja materiaali on 100% Villa.

Minulle oli aika yllättävä ja olin tosi positiivinen että kun puin sen niin se oli tosi pehmeä ja ihana päässä ihan ku ei tunnistaisi puevansa mitään semmosta hattua joka kirentäisi päätä mutta kumminkin se oli täydellinen päässä eli ei lentänyt päästä vaikka ei tunne päässä olevan hattua kun niin hyväntuntoinen päässä.

Suosittelen ostat hattua jos tykkäät tyylikästä hatuista ja löydät tätä hattua toki Carlingsta josta on jo linkki kuvan alta ja toinen vaihtoehto on se että haet googlesta nimellä : BRIXTON MESSER 
ja uskon tulet löytämään sopivan hinta itsellesi.

4 comments:

  1. Toivon ,että tuo myös pukisi veljeäni, sillä hän on vähän laiha ��

    ReplyDelete
    Replies
    1. =) minun kokemukseni mukaan hattu sopisi kaikille <3 eli ei muuta kun ostamaan sitä hattua =)

      Delete
  2. Hatut on tyylikkäät. Itse rakastan villaisia lierihattuja ne vain täydentää asua ja tekee asusta tyylikkään. Tuo Brixtonin hattu on tyylikäs. Hintalaatusuhde on varmasti kohdillaan! Lisää näitä tyyli postauksia ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. puhut asiaan =) itse kävelin kerran sillä samalla tyylillä ilman hattua niin olin kuulema normaalin näköinen ja en ns ottanut muiden huomio :D mutta kun puin hattu niin rehellisesti menin vain kahville niin tuli jo kolme ihmistä kehuu minua ja minun tyyliäni :D vaikka siinä ei ollut mitään erikoista kun se että puin hattu päälle...joten kyllä se hattu vaikuttaa aika paljon siihen tyyliin =).

      Delete

© SAGRTEAM ALL RIGHTS RESERVED . Powered by Blogger.