2kk tauon jälkeen.

May 08, 2018

Hei kaikki taas jälleen n.2kk jälkeen breikki blogista niin kirjoitan taas jälleen, ja toki minulla on siinä ihan hyvät syyn että miksi olen ollut poissa.

Ykkösasia on se että uutta työpaikka josta minun pitää tehdä töitä MA-PE asti ja vuorot vaihtuvat niin että päivän aikana ei ole tauko muuta kun just kun haluaa nukkua... ja jos haluaa jäädä tekemään blogi asiat sekä keskittyy kunnolla niin on kyllä vaikea ja Blogger.com on tosi vaikeeta käyttää puhelimessa ( monimutkainen ) jos jollain on tuttu niin ymmärtää tosi hyviin että blogger.com sovelluksen kautta on vaikea kirjoittaa ja lataa tiedostot jne... Sen takia itse harkitsen Lily.fi että siellä ajattelin kirjoittaa, mutta en kumminkaan jätä tätä blogia tyhjäksi... vaan järjestän aikaa molempiin vaikka se on haastava...

Haluaisin kertoa tätä asia jota ehkä en ole ennen maininnut sitä minun blogissa että minun blogi kirjoittaminen tuotteisiin on maksettuja postia eli niitä tuotteita mitä mainostan niin teen yhteistyötä eli en turhaan kirjoitan hyvät sekä huonot puolet siitä enkä jätä väliin huonot puolet jotka monet bloggarit tekevät niin ... itse olen täysin rehellinen ja kirjoitan ainostaan minun kokemuksen mukaan... eli ehkä tuote toimii mulle /mun ihoon enemmän kun sinun joten, en ota vastuun siitä että jos tuote ei toimi tai jos itse kirjoitan negatiivista palautetta tuotteesta ja henkilö on itse testannut ja väittää vastaan mitä mä sanon ( negatiivista )...  koska monesti on näin käynyt että sanon pientä negatiivista ja kaverit väittää vastaan tai just toistenpäin ...

Kumminkin palaan asiaan siitä mistä jäin eli se että arkisin olen töissä ja töiden jälkeen käyn sitä salia 4 kertaa viikossa niin se tekee niin että olen salista vapaa ainoastaan keskiviikkona sekä lauantaina  ja muut päivät menee niin että ; Herään, syön aamupala, töihin ja töiden jälkeen heti salille ja salilta kotiin just ja just ehtii syödä ja käydä suihkussa ja jos edes haluaa kirjoittaa blogi niin on jo mieli ihan väsynyt... sen takia on poikki fiilis ja keskiviikkona itse pääsen yleensä töistä liian myöhään ja mietin itse kirjoitan just silloin kun on siitä salista vapaata eli minun viikossa on 2 päivää vapaa ja niillä yritän käyttää niitä just siihen blogiin kirjoittamiseen =).


Kertokaa miten te olette selviytyneet siitä tilanteesta että jaksatte kirjoittaa blogia melko jotkut joka päivä vaikka käy töissä/koulussa ja käy salilla tai jossain seurassa... itse minun sali on liian vakava että en voi jättää väliin jne.


Hyvää kesään alkua kaikille :).

10 comments:

  1. Ihana että olet tullut takaisin��

    ReplyDelete
  2. Tää on kova kuva

    ReplyDelete
  3. Hyvää että tulit takaisin.

    ReplyDelete
  4. Love your post!

    ReplyDelete
  5. Hienoa ! Ja kiitoksia kun autoit minua kehittämään minun sali reeniä !

    ReplyDelete
  6. Ahmed Al-Fidirali21 May, 2018 02:35

    Welcome back habibi

    ReplyDelete
  7. Hieno että rutiini on päällä... ja hieno kuva

    ReplyDelete
  8. Toi takki on täydellinen ! Mistä olet ostanut? =)

    ReplyDelete
  9. ❤️❤️❤️❤️hienot kuvatt

    ReplyDelete

© SAGRTEAM ALL RIGHTS RESERVED . Powered by Blogger.