Show The Puls

August 02, 2017


Hei Kaikki lukijat, itse en ole kertonut monelle hyvälle kavereille edeskään että minulla on elimistössä ollut jo monta vuotta vika joka olen herkkä melko kaikille ruualle ja varsinaisesti monelle eri lisäravinteille ja varsinkin kun on kyseessä palkkari jossa on paljon Hiilihydraatti jotka helposti sekoittaa vatsa jos olet vähäsen vaan jonkin tavalla allerginen tai herkkä.

Minulla ei ole itse ollut mitään allergia eikä mitään vastaava, minulla on ollut vain se että minun vatsa on vaan tosi herkkä ja minulla on ollut sen kanssa ongelmia ja minulla oli vaikea löytää aito ja hyvänmakuinen palkkari joka oikeasti on hyvää ja samalla ei aiheuta mitään.

Viime 3 vuotta yritin parhaani mukaan löytää sitä 'oikea' mutta sitä ei ikinä tullut vastaan ja ärsytti ja yritin olla sillein että käytän kaikki noita ''luomu'' cocovi jne. tuotteita niin rehellisesti oma kokemuksen mukaan niin ei oikein auttanut ja minä olen semmoinen joka käyn 4-5 kertaa salille ja urheilen joka päivä joten tarvitsen palkkarin ja buusteri joka oikeasti antaa sitä mitä lupaa...

Olin kaupassa ja halusin oikeasti valitse sitä mitä on oikeasti hyvänlaatuinen ja kohtuullinen hinta ja jotain uutta minulle, niin kokeilin 'läpällä' Plus Nutrion , Se oli

  1. Hyvän makuinen
  2. Hintaluokka on paras (halpa)
  3. Tekee mitä lupaa
  4. Iso valikoima
Tähän saakaan vatsa tykkää ja juon täällä hetkellä pelkästään sitä koska en ole löytänyt oikeasti parempaan hyvänlaatuinen ja samalla tekee mitä lupaa ja isoin ja tärkein asia että koko elimistö ei ole moittimista valittaa mihinkään .



Pre-Workout juoma on aika tärkeä jos haluaa käydä kunnolla ja hyviin salilla ja treeni menee 100% kova ja ei ole semmoista väsätystä koko treenin aikana niin oikea valinta olisi Pulsin Pre-Workout Shot joka juodaan sitä ihan shottina ja 30min päästä et ole enää itseäsi vaan olet sen verran kovassa olossa että et ehkä juoksen salille vaan lentäen ! kun on kyseessä aika tavara! ja itse tein jalkaprässi normaalisiti 280kg 4x mutta kun vedin Pre-Workout Shot niin 320kg 6x ja aika hyviin meni perille ja energia ja virtaa on kokoajan päällä ja sen voin myönnän että minä itse otan noita shotteja 2x shottia ja juon yleensä Pre-Workout shotti pelkästään kun on kyseessä kova reeni, esim Jalka reeni tai Selkäreeni ja otan 1 shotti kun on kyseessä olkapäät koska toi Pre-Workout on aika vahva jo yhdestä shottista.

Ei muuta kun ostamaan Plulsin tuotteet ja ihaile ja rakastu kuten minäkin rakastuin ja ihailin makuun ja näköön ja mieletön hyvää.



Mint Chocolate WHEY Protein Powder 
Tästä löydät lähimmän kauppa Puls Nutrion saavutus : Löydä saavutus tästä!

16 comments:

  1. Hienoa ja aika tyylillä olet selittänyt

    ReplyDelete
  2. can you write in ENG. its easy to read

    ReplyDelete
  3. I love your photo!

    ReplyDelete
  4. Pitää testaa! Kuulostaa hyvältä

    ReplyDelete
  5. Testattu tuote ja se on hyvää! Toimi niin nappiin !

    ReplyDelete
  6. Mitä suosittelet salin jälkeen, minkälainen Palautusjuomana?

    ReplyDelete
  7. Hienoa työtä Sagr.

    ReplyDelete
  8. Olen joskus aikoinaan kokeillut tuota tuotetta, hyvä maku, ei oksettava:) Kuhan pääsen taas käymään salilla niin tuote kulkee aina urheilulaukussa

    ReplyDelete
  9. Jäbä tää on niin mahtava ja varmaan se ratkaisee munkin ongelmia vatsan kanssa

    ReplyDelete
  10. Onkos sulla mitään alennuskoodia noi tuotteisiin?

    ReplyDelete
  11. Hienoa Sagr.

    Lähetimme sinulle viestin ja odotamme teitä tavoittaa meitä , meillä on teille hyvän yhteistyötä.

    Ystävällisesti terv.
    Www.fitnesstukku.fi

    ReplyDelete
  12. Tästä en ole kuulut koskaan !! mitä vitsiä että Fitnesstukku ei ole ottanut tätä ihanan tuotteen pystyyn ! Made in Finland eli aika luotettavaa <<<333

    ReplyDelete
  13. Maistuu ihan taivaalliselta koko merkin kaikki tuotteet!

    ReplyDelete
  14. Työkaverini kehutti minulle just tämän tuote kun oli puheaihe oli Lisäravinteista..

    Kerro mitä itse tykkäsit ja onko se hyvää kun on kyseessä tämmöinen heppu jolla on Laktoosia .?

    ReplyDelete
  15. Kova kamaa bro ..on testattu ja paras proteiini ikinä kaikkiin suhteen

    ReplyDelete
  16. Sun kuvia on nättiä

    ReplyDelete

© SAGRTEAM ALL RIGHTS RESERVED . Powered by Blogger.