Frantsila Organic Herb Farm

June 09, 2017


Ihana tunne ja hyvät tuotteet Frantsila omistaa ja tosi semmoiset kesämaiset ja sitä paketti mitä itse sain niiltä oli täydellinen ja ihanan olon ja tekee ihanan jälkiä ja ihanan raikkaan tuoksun, itse rakastuin tohon iltaöljy :n joka on minun jokaisen päivään iltaan suosikki.


Iltaöljy Calm Roll-on10 ml - 15,00 €

Minulla on ollut aina pula siihen että minä en yöllä pääsee nukkumaan kun liian levoton olo ja olen käyttänyt muutama kerran unilääkeitä ja kyllä niissä minä nukahdan, mutta seuravanapäivänä minulla on tosi levoton olo ja ei edes ruoka maistuu...Mutta tätä tuote ei ole mikään unilääke vaan semmoinen joka antaa ihanan tuoksun ja ihanan olo että kun menet nukkumaan niin tuoksu antaa mielen rauhan ja pistää sinua nukahtamaan kevyesti ja ihanasti.


Kehäkukkavoide 60 ml - 16,80€
Ihana tuote ja ihanan tuoksunen Kehäkukka voide, kevyt kasvo ja hoitovoide jokaiselle.


Midsummer Rose Kiinteyttävä Seerumi - 21,95€
Yleensä Seerumit ovat aina kalliita kun on kyseessä laadukas ja luomu, ja tässä on molemmat ja ihanalla hinnalla ja se mitä lupaa niin tekee !.


Monet on minulle on kysytty viime aikoinaan että mitä olen käyttänyt minun kasvoilleen kun näin kiiltää ja hyvässä kunnossa... niin sanon suoraan niille että juokaa paljon ja riittävästi vettä ja melko aina mukana tai vieressä pullo vettä josta vedätte ja välttäkää syömistä roska-ruokaa ja karkkia jne. ja itse käytän tätä combo päivittäin ja ihanasti se on toiminut kasvoilleni ja ihanan pehmeän ja ihanan luonnonystävällinen tuote ja niitä löytyy mm Ruohonjuuresta ja Sokos ja toki muista jälleenmyyjältä, mutta kerroin vain sitä mistä olen nähnyt itse omalla silmilläni niitä tuotteita ja suosittelen ehdottomasti 100% .



Tätä combo käytän päivittäin.. Aika helposti eli aamulla levitän kevyesti sormenpäiltä seerumi aamuisin ja illoin ja käytän kehäkukka aamuisin ja ennen kun lähden ulos niin käytän kasvoille ja koko kädet ja öisin ennen nukkumamenoa iltaöljyä.. tässä on minun päivän secret joka oikeasti auttaa minua hoitamaan minun ihoa ja kasvot.

22 comments:

  1. Amazing done !

    ReplyDelete
  2. Hey kirjoitin sulle Dm ! Ig:seen... ehkä siellä vastaat kun täällä et.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheh No en mä sitä aina huomaa mutta kiva kun tulit hihasta pitämällä mua kiinni 🤣🤣

      Delete
  3. Seerumit ovat yleensä hyvin kalliita. Olen kyllä yllättynyt, että tuo seerumi on hiukan parempi hintainen! Mahtava postaus kuten aina! Tuo iltaöljy varmasti on hyvä, ja mietin sen ostamista.
    Ihotyypistä riippuen toki, mutta vesi ja hyvä ruokavalio on kaiken a ja o! Itsellä vain vielä teinihormonit eivät ole rauhoittuneet niin kasvoissa on jonkun verran näppylöitä 😂

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olet oikeassa ja suosittelen ostamista ja se on kyllä sen arvoinen ja lupaava !

      Delete
    2. Kyllä ajattelin ostaa! Seerumeita täytyykin hankkia ennen kaksikymppisiä😎

      Delete
  4. Hei, ihana postaus jälleen kerran!! Miksi mulle tulee mieleen hunaja tästä sarjasta! Varmasti tuotteet kosteuttavat ja raikastaa ihoa! Mistä tota öljyä saa ostettua? Haluaisin kokeilla ja toi hinta ei oo yhtään paha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei, et ole ainut joka niin luulee tai siis tulee mieleen ! Tuottet ovat 100% luomua ja raaka aineista tehtyä ja hyvin käsiteltyä ja se on suomalaista eli kotimaista tuotetta..öljyä saa ostettua siitä mitä itse olen nähnyt niin Ruohonjuuresta ja Sokokselta ja toki siitä linkistä josta olen laittanut teille kuvan alle.

      Delete
  5. This is looks like honey jar , but its so nice

    ReplyDelete
  6. Kyllä on ihanan näköiset purkit! Tärkeintä, että ovat luomut���� ja söpöt myös!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olet oikeassa ja isoin pointti tässä on se että se on kotimainen

      Delete
  7. Luomutuotteiden rakastaja!09 June, 2017 14:17

    Ihanat kotimaiset tuotteet����

    ReplyDelete
  8. Tykkään sun blogipostauksista paljon!

    ReplyDelete
  9. Ompas syötävän söpönnäköiset tuotteet❤️

    ReplyDelete
  10. Looks so cute��

    ReplyDelete

© SAGRTEAM ALL RIGHTS RESERVED . Powered by Blogger.