GMYLE

May 09, 2017
Snap Cover Glossy (Marble Pattern) for Samsung Galaxy S6 Edge - $19,98

Hei kaikki taas, itse ajattelin että joka vklp tulen päivittää postaus blogiin mutta välillä ei oikein kerkeä kun oman arkielämän elämä vie kaiken aikaa ja itse tykkään kun postan postaus täällä niin että mieli on rauhassa jotta voi keskittyy hyviin kirjoittamiseen.

Täällä kertaa minulla on kirjoitettavaa siitä että sain viime viikolla ihanan puhelimen kuoren joka sopii aika täydellisesti minun tyyliin ja rakastuin siihen aika paljon että välillä pitää oikein kääntää puhelimen jotta voin ihailla minun uutta kuorinta.

Kuori on saatu : GMYLE :ltä ja se on aika loistavasti ja ihanasti kädessä ja tietenkin niillä on kaikkien laista kuoria Aasta ööhöön joten käy ihmeessä löydä omasi kuorinta ja ihan pikaisesti sain  sen postiin, että jopa en olisi uskonut että postiin tuli kuori kun postiin tuli ilmoitus että niiltä on tullut postia.. eli aika nopeasti ne toimittaa sinulle!


Minun elämässä on melko 3 asiaa tärkeintä ja ne ovat
  1. Siisti Sisustus ja hieno
  2. Vintage Kamerat
  3. Puheli kädessä ja kupin kahvi

Minulla se siisti talo niin kertoo siitä ihmisestä kuinka puhdas ihminen hän on ja hieno sisustus tarkoittaa kuinka ihanasti hän osaa valitsee oman tyylin ihan missä vaan.

Vintage Kamera tarkoittaa minulle se että kuinka paljon ihminen arvostaa menneisyys ja kuinka paljon hän arvostaa omat ajat ja säästää niitä kuvina että voisi näyttää tulevaisuudelle kuinka ihanasti hän tai se aika on ollut koska kuva voi puhua aika paljon ihmisestä ja hänen persoona.

Nykyaikaa ihminen on yhtä kun puhelin ja puhelin on yhtä kun ihminen...ihminen ei voi enää elää ilman puhelinta koska puhelimessa on nykyään kaikki, jopa sinun lompakko on nykyään puhelimessa joten nykyaika on vaan semmoista ja kahvikuppi tai sanotaan sitä  minulle yhtä kuin jotkut osaa arvostavat punaviiniä ja valkoviiniä jne. niin minulle on se kahvi, kahvi on osa minun elämästä.

8 comments:

  1. Ihana blogiteksti kuten aina <3 sisustus on toki hyvin tärkeää, sillä se kertoo itse siitä ihmisestä juuri kuten mainitsit, että se kertoo mm. Kuinka puhdas ihminen on. Minullekin sisustus on erittäin tärkeää, sillä se myös tuo mielirauhaa mutta ongelmana on minulla että olen siskoni kanssa samassa huoneessa, joten huoneessani on sellainen minun oma nurkkaus:D . Mainitsit kahvista, kuinka tärkeä osa se on sinua. Millaisesta kahvista pidät?
    Btw todella kauniit kuoret! <3 keep up

    ReplyDelete
  2. this is so amazing

    ReplyDelete
  3. Itse olen halunnut samanlainen ! mutta ei mustana vaan se perus =) tai pinkin marmori

    ReplyDelete
  4. Veli onkos noi hyviä tuotteet?? eli ei mitään made in Taiwan tai semmoinen u knoww veli :DD koska mä en haluaa maksaa turhaa huonosta tuotteesta

    ReplyDelete
  5. Kiva postaus tältäkin erältä ☺ tuo kännykkä kuori näyttää tosi tyylikkäältä ja on varmasti monen suosikki sillä marmori on nykyään niin on. Valmistetaanko noita marmori kuoria eri väreissä?
    Minulle kans siisti asunto ja sisustus on hyvin tärkeä. Puhdas asunto kertoo paljon ihmisen persoonasta ja parantaa mielialaa:) keräiletkö siis vintage kameroita? Kahvi ei merkitse minulle yhtä paljon kuin teetä!

    Kiitos Postausesta!

    ReplyDelete
  6. Everything here looks and fits perfectly with each other, i love your taste. Loved every single thing!!
    Keep up

    ReplyDelete
  7. This One is nice and love your shadow in pic...

    ReplyDelete

© SAGRTEAM ALL RIGHTS RESERVED . Powered by Blogger.