NORD-T

April 24, 2017


Nord-T on niin ihana teetä että en itse edes uskonut että teetä voi näin ihanasti maistuu ja näin ihanasti tuntunen.

Kerron pienen totuus minä ja teetä elikkä sammosta asiaa että join lapsena noin kokonaisen kannun yksinään eli kannun meinaan, join noin 7-12 normi kupillista teetä... nykyään onneksi en ole enää yhtä hullu vaan juon noin 1-2 kupillista teetä tai kahvia.

Nord-T on niin ihanaa toi niiden tarina miten ne aloitti jne, se pistää minua ihailee sitä teetä enemmän vaikka se teetä itsestään on niin ihanan näköinen ja ihanasti laitettu ja tykkään siitä tyylistä.

Lue niiden tarina tästä : Our Story



Teet ovat ihania sillein että ne ovat itse poimittuja eli aidon makuun ja antaa sinulle lämmintä elävyyttä siihen teehen...esim minulla on täällä hetkellä Musta teetä jossa on Kardemumma, Kaneli ja Vanilja joka antoi minulle eläytyä semmoiseen tunnelmaan joka oli täysin lämmin ja täysin ihanan tunne ja antoi minua unohtamaan vähän tämän päivän sadetta ja synkkä sää ja antoi minulle semmoisen lämmin kotoisa olon koska siinä on semmoista eurooppalaisuutta makua ja metsä makua, en osaa selittää joten maista yksi purkki niin näet mitä tarkoitan...Uskon heti perään toisen purkin ja kolmas...



Paketti on pieni ja siisti ja ihanan näköinen ja teet säilyvät ihanasti purkissa joten voit teetä ottaa mukaan minne vaan kun siellä purkissa on rautainen korkki joka on tosi hyvin kiinni saa jos haluaa siirtää teetä mukaan paikasta paikkaan turvallisesti.

Se on aika ihanaa nähdä Mirka ja Nina jotka aloitti tämän itse rakkaudella ja jatkoi niin että ne ovat avanneet jo paikat ulkomailla asti... tästä voit nähdä missä niiden kaupat sijaitsee : Löydä meitä

Minulla ei ole muuta kuin nautin tästä teestä ja onnea Mirka ja Nina hyvästä työstä ja kiitoksia teestä ja piristätte minun aamuni ihanasti teidän ihanalla teellä ...itseasiassa se ei ole pelkkä tee, vaan täyttä rakkautta !.

18 comments:

  1. Täyttä rakkautta aamuun!

    Itse meen tänään Tapiolaan hakemaan omani

    ReplyDelete
  2. Elikkäs ymmärsin näin että tämä teetä on ihan aito suomalaista ? Ja luomua ?

    ReplyDelete
  3. Täytynee näin teen rakastajana kokeilla tuota ! Onko myynti ainoastaan netissä? Eikö ole jälleenmyyjiä?

    ReplyDelete
  4. It looks so refreshing! Wonderful shoots you did.
    What is your favorite tea blends? <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you =) and all is my favorite =) because all have own moment so no one is better than other but all is just best <3

      Delete
  5. Heey näitä just meinasin sulle pari kk sitten taaksepäin että näiden vihreä teetä juon ! Ne on täydelliset ohh !

    ReplyDelete
    Replies
    1. An Lee <3, oho maailma on aika pieni jos näitä sä meinaat ja mä just niille tein promotion kuvia XD...olet täysin oikeassa niiden vihreä teetä on ihania sekä kaikki muut teet <3 on niin ihania

      Delete
  6. Replies
    1. Janne :D Hörppy anna hörppy !! tuu mulle käymään niin kyllä saat sen kuppillisen teetä :P

      Delete
  7. Kumpi maistuu paremmalle? Ihanalta molemmat näyttävät!

    ReplyDelete
    Replies
    1. itsellä en voi sano mitä tai kuka maistuu paremmalta koska jokaisella on oma ainutlaatuinen hetki :) joten molemmat ovat täydellistä <3 :)

      Delete
  8. Itse en ole mitään kovan teen juoja, mutta tätä teki muutosta kun kerran minulle tarjottiin ja olin epävarma... mutta sen jälkeen kyllä paketit tuli kotiin saakaan =) tilasin niitä muutama ja edelleen juon teetä enemmän kun entistä suodatin kahvia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nonni ihanaa alku ja ihana tarina sulla ;) joten ei muuta kun kupillinen teetä vaan aina naamariin

      Delete
  9. Uusi rakkauteni! Ostin tämän pari viikkoa sitten ja rakastuin tähän teehen! Minusta tuo Sunset at Moon on niin herkullista uon vanilija-aromin ansiosta :)<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. hienoa :) kokeile muitakin koska mutkin on ihania ja rakastettavaa teetä <3

      Delete
  10. Heippa, olenhan minä ollut pitkään niin tee rakas ja kokeillut maan ja taivaan väliltä kaikki teet paitsi tätä! Pitäisikö minun ruveta maistelemaan tätä? noi sinun kuvat houkuttelee kyllä pahasti mutta onkohan maku yhtä hyvää? ;)

    ReplyDelete

© SAGRTEAM ALL RIGHTS RESERVED . Powered by Blogger.