Silmukointi

March 23, 2017


Itse rakastan itse tehtyjä omiin käsiin villa tuoteita, esim kaulahuivi on minun #1 jota rakastan että se olisi villa ja tehty itse, onneksi minulla on oma äiti joka aloitti silmuminen ja neulointia silloin kun hän oli omassa kotimaassa ja hän loi itse ideat päästä koska silloin ei ollut mitään internettiä tai jotain vastaava mistä voi katsoa joten hänellä tuli ideat päästä ja oppi itse itseensä kunnes hän täällä hetkellä lämmittää jo monta monta lapsia hänen ihanalla tuoteilla.. ja nyt itse ajattelin täällä jakaa vähän hänestä kans mitä hän tekee jne.. ei ole siitä koska hän on minun äiti vaan koska hän on taitava omiin tahtiin aloittanut tämän alan ja hän on täällä hetkellä ihan nään häntä ammattilais kohdalla.
Hän tekee sitä ihan vapaa ajan vuoksi ja viettämään aikaa sillä, mutta minulla on tässä vaihessa jotain kiva idea siihen ja tuleva työ on äidin kanssa, pientä juttuja jota tulen tulevaisuudessa kerron siitä.

Kuka ei tykkää käsiin tehtyjä tavaraoita...jopa ne ovat arvokkaampi kun jotain tehtaita joten alan pientä juttuja teen tästä ja se on se hieno juttu että äidillä ei ole mitään semmosta että hän ei voi tehdä villan kanssa ja hänellä on intohimo siihen joten voin sen verran sanoa että instagramissa tulee pientä vaateita mitä hän tekee niin minun instagramissa : Sagrteam nimellä, siellä on tulossa ei vaan vaateita jne vaan pientä asioita kans mitä liityy arkiin jota on tehty villasta.

9 comments:

  1. Itse halusin joskus 10 vuotiaana oppia itse ompelemaan ja neulomaan mutta se oli liian vaikeeta😂

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itse tykkään mutta olen tosi tosi hidas..siheen tarvitsee oppimista ja hyvin keskittymistä...sehän on tosi hieno jos haluaa viettää aikaa ns turhat ajatuksiin ja purkka siihen... monet käyttävät sitä stressiin tuhlamiseen siihen =). sehän auttaa palojn .

      Delete
  2. Oi ihanat�� itse olen neulonut jo toista vuotta ja toivon olevani yhtä lahjakas

    ReplyDelete
    Replies
    1. aika hieno =) kyllä susta tulee taitava jos sä et ole muka nyt =)...joten ei muuta kun jatkamaan =)

      Delete
  3. Hyvää jälkeä mamilla! Äidin tekemät neulomiset sukat tai kaulahuivit on aina huiput. Niissä on enemmän tunneqrvoa kuin sitä kauniita neulomista :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sen verran voin sanoa että hän täällä tekee 3D kaulahuivin OMG ... aika loistava sen piirros antaa näkyvyyttä ulospäin :D en osaa selittää mutta 3D ja loistava työt hän tekee =)

      Delete
  4. itse kans rakastan että äitini silmukoi lapsilleni... ihanat pikkuvaate muistuttaa aina mummia isona. 💘

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo totta =) itse rakastan mun oman äidin tekemiä nyky hän tekee mulle kaulahuivit <3 ja ne ovat tosi ihania <3

      Delete
  5. Lisää kuvia !!!

    ReplyDelete

© SAGRTEAM ALL RIGHTS RESERVED . Powered by Blogger.