INNA @ The Circus March 25th 2017

March 30, 2017









Photos by: Jani Kormu / Kormugraphy


Inna on ollut minulle 9 vuoden unelma nähdä häntä ja hän on tullut kyllä muutaman kerran mutta en ole silloin päässyt menemään... ensimmäinen syy olen ollut suhteessa jossa oma tyttöystävä ei tykkää ( mustasukkaisuus iskee ) toinen syy on se että silloin minulla on ollut muuta menoja esim. työ menot johon en päässyt siihen tietty päivämäärään eli huono onni kyseessä.

Viimeksi kun tuli The Circukseen niin en ole edes ollut tietoinen siitä.. se oli niin että olin ihan perus lauantaina kotona ja lepäsin parisen tuntia ja sitten kun näin että Inna Instagramin kautta päivittää että hän on Helsingissä niin ihmettelin ja laitoin kommenttia niin joku sieltä vastasi että * hänellä on tänään keikka The Circuksessa* niin olin ihan ihmeissä koska en käytä Facebook niin olen sanotusti poissa maailmasta... koska minä käytän pelkästään Instagram ja Twitter ja siellä markkinointi ei ole kovin Instagramissa eikä kovinkaan Twitterissä ja se on harmillista kuulla...

Show meni aika loistavasti ja enemmän kun odotin ja porukat oli mukavia, mutta yksi puoli joka oli vähän vaarallista josta yhdessä kuvassa varmaan näkyy että olen pyytänyt portsarit paikalle ( kuva kolmas vika ) porukat heittelee tuopit eteen ja monesti meinasi osua päähän ja monesti osuikin jonkun päähään ja onneksi että ne tuopit ovat muovisesta tehtyjä mutta sekin sattuu ja voi käydä huonosti kun kovana heittää jonkun päähän, mutta muuten kaikki meni hyviin ja loistavasti ja keikka oli täydellinen kokoneisuudessa ja Dj oli täydellistä.

tulossa toisessa postauksesta minun omia ottamia videoita miten minä olen viihtynyt keikassa ja mitä se tunnelma oli..

9 comments:

  1. Kuvista huomaa että oli kyllä hauskaa! Onneksi ehdit paikalle😶

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo oli aika kiva keikka ja siinä oli se paras on se että Inna oli ihan semmoinen mukana ja lauloi sillein ihan kun olisi yks kavereista joka laulaa lavalla ja ottaa kontaktia kaikkiin... ja pisti yhtä tanssii lavalle hänen mukaan.

      Delete
  2. Wow oliko INNA Suomessa ?! Unohdin totaalisesti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. itse sama fiilis :D vikat minutit sain tietää ja ei muuta estänyt muu ku se että ostasin vaan suoraan sitä VIP lippu että varmistan olen ekana jonossa ja oliinkin :D

      Delete
  3. Olin siellä myös! Tosin takana=D

    ReplyDelete
    Replies
    1. olit varmaan sitten semmoset porukka joka tulee juoputtelemaan tai pelaa sitä rulettia :D ku aina nää viimeiset henkilöt ovat semmosia :D...

      Delete
  4. woooow olisit ottanut mut mukaan

    ReplyDelete
    Replies
    1. olisit vaan hyppänyt kyytiin ja tullut mukaan :D

      Delete
  5. Kevin Tondu? Tunnistin hänen takaraivosta ¤-☆

    Kova keikka, Eikös tosta pitää tulla video ?

    ReplyDelete

© SAGRTEAM ALL RIGHTS RESERVED . Powered by Blogger.