NNA @ The Circus March 25th 2017 ( video )

March 31, 2017

Inna :ssa on se hieno puoli se että hän otti kaikkia huomioon ja antoi yleisellö kunnioitusta ja vastasi niille jokaiseen huutoon jälkeen .. ja hymyili ja katseli kaikkia ja oli siinä aina se kontaktia ...tässä videossa kun Afhani porukka kutsui häntä alas koska haluaisi hänet mennä naimisiin Innan kanssa niin täällä Inna vastaili hänelle huumorin tajulla .


Itse olen iso fani jo vuodesta 2009 ja olen unelmoinut nähdä häntä ja olla hänen keikassa joten varmaan tiedätte kuinka huutoja minulle suusta tulee ja olen kyllä kovan viheltäjä että jopa vieressä olevat laittaa korvat kiinni ja pyysi jopa jos vihellän niin sanon niille ( varoitan niitä ) ennen kun vihellän ja Inna otti minun huomio eniten koska eka syy olin ainut hullu siellä joka huutelee jne. ja toiseksi olen ainut koko eturivissä poika joka on ihan kileissä ja tumma poika, minun vieressä oli 2 muuta intialaisia jotka ei edes tiedä kuka hän on...turistit suomessa.. joten Inna otti vähän huomio sillä tavalla että mitä tämä iso kaveri täällä tekee näin kileissä ja liekeissä, mutta ihanasti Inna otti minun huomion vastaan ja kaikki videot huomaatte miten hän tekee.


Ääni ei ole kovin mitään HD koska videot ovat otettuina puhelimella ja se on se huono puoli se että jos olet edessä niin kaikki hölinä kuuluu heti siinä puhelimella eli bassot jne niin laatu ei ole kovin hyvä mutta yritin parasta, ja järjestelmäkamera ei pääse mihinkään keikkoille vaikka itse huomasin muutama on ottanut kunnon vehkeet yleisöstä ja räpläilee kuvia ja ottaa videoita järjestelmä kameralla vaikka tiedän ja olen kysynyt että kameroita ei saa ottaa mukaan.



7 comments:

  1. heeeey, it's not working on phone!!! I was in my laptop and it's work

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeah you right =) because it's needs a flash =)

      Delete
  2. miks ei näy kuvat... ihailen sun tekstityyliä

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei Abir, nämä ei ole kuvia vaan videoita jota näkyy läppärilla =) koska tarvitsevat flash ohjelman ja kiitoksia paljon =)<3.

      Delete
  3. Wow! You can upload your videos in YouTube for better Quality

    ISCO

    ReplyDelete
  4. Inna on paras!!!!!!!!
    ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
    Voitko lähettää nää videoita minulle jotta voin jakaa niitä minun omaan Igseen jos ei haittaa . Innafinlandia@Hotmail.com ????

    ReplyDelete
  5. Saako tän mitenkään puhelimella toimimaan? Itellä koneella ei toimi nettiyhteys hyvin.

    ReplyDelete

© SAGRTEAM ALL RIGHTS RESERVED . Powered by Blogger.