Uusi Alku, Uusi Blogi

November 26, 2016


Hei kaikki.

En tiedä miten aloitan blogin kirjoittamista, mutta kyllä se jostain pitää vain aloittaa ja kertoa joten päätin aluksi kertoa jo vähän etukäteen että mistä on tämän blogi on kyse ja miksi aloin miettimään blogia... Vuonna 2003 kirjoittelin paljon Worldilla ja kirjoitin lähinnä rehellisesti siitä että miten päivä on mennyt ja mitä ajattelen ja mitä toivon ja kirjoittelin niin pitkään sitä koska uskoin jonain päivänä minun "turhia kirjoitukset" on jollekin tärkeä ja sitten kävi niin että kone meni rikki ja kaikki kirjoitukset menivät mukaan ja toki harmitti...sitten sain kuulla blogista josta ideasta tykkäsin mutta minulla ei ole ollut koskaan silleen jakaa tietojani ja olin semmoinen hiljainen persoona eli en tykkää paljon kertoa omista asioista kunnes nyt aloin miettiä jo monta monta vuotta ja päätin kirjoittaa kunnolla blogia josta oikeasti kertoo jostakin järkevästi asioista eli ajon kertoa tyylistä eli muodista, terveydestä ja ruuasta, faktoista jotka ovat media on pettäneet meistä ja itsestäni... toki itsestäni kuulosta nyt tosi tyhmältä näin sanottuna joten ajoon vähän kertoa itsestäni jossa voisi vähän jäädä tausta minusta ja tieto minusta että tiedätte mitä on kyse... Aloitetaan ihan perinteisellä alotteella eli Olen Sagr Hamdan jota tunnetaan parhaimmillaan/kutsutaan sillä nimellä.. Olen Malli jo vuodesta 2006 ja olen Malli sekä malli toimittajana Ana.fi lehdessä www.ana.fi vuodesta 2009 ja minulla on oma vaate merkki eli oma brändi jota hoitaa itse jo melko vuosi nimellä www.sagrhamdan.com ja olen valokuvaajana eli ihan Photography www.2infinitycamera.com ja olen töissä Plan International www.plan.fi mutta pää sääntöisesti teen malli hommia joten tulen kirjoittamaan aika paljon enemmän nykyisin tyylistä ja minun työ elämästä ja miten se on sujunut jne ja välillä tulen kirjoittamaan ihan muistakin elämän liittyvään faktoista todellisuudesta sekä epätodellisuudesta. Joten ole mukana ja pysy perässä ja olen ajan tasalla joten saat kaikkia hyviä sekä huonoja uutisia täältä ...

1 comment:

  1. Ulkoasu ja postauksen aiheet näyttävät jo hyvältä, tsemppiä!

    ReplyDelete

© SAGRTEAM ALL RIGHTS RESERVED . Powered by Blogger.